STUDENTS’ EVALUATION OF EDUCATION QUALITY IN HUMAN RESOURCE MANAGEMENT AREA: CASE OF PRIVATE CZECH UNIVERSITY
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60460709%3A41110%2F16%3A70625" target="_blank" >RIV/60460709:41110/16:70625 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="http://dx.doi.org/10.7160/eriesj.2016.090203" target="_blank" >http://dx.doi.org/10.7160/eriesj.2016.090203</a>
DOI - Digital Object Identifier
<a href="http://dx.doi.org/10.7160/eriesj.2016.090203" target="_blank" >10.7160/eriesj.2016.090203</a>
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
STUDENTS’ EVALUATION OF EDUCATION QUALITY IN HUMAN RESOURCE MANAGEMENT AREA: CASE OF PRIVATE CZECH UNIVERSITY
Popis výsledku v původním jazyce
The quality of education, lessons, subjects and teachers perceived by students is currently often discussed topic regarding strategic management of universities. Assessment of higher education learning outcomes represents internalization of a higher education competition. The aim of the article is to evaluate perception of education quality of lectures, subjects and teachers by university students in the area of human resource management in private Czech university and to identify main approaches to academic staff.
Název v anglickém jazyce
STUDENTS’ EVALUATION OF EDUCATION QUALITY IN HUMAN RESOURCE MANAGEMENT AREA: CASE OF PRIVATE CZECH UNIVERSITY
Popis výsledku anglicky
The quality of education, lessons, subjects and teachers perceived by students is currently often discussed topic regarding strategic management of universities. Assessment of higher education learning outcomes represents internalization of a higher education competition. The aim of the article is to evaluate perception of education quality of lectures, subjects and teachers by university students in the area of human resource management in private Czech university and to identify main approaches to academic staff.
Klasifikace
Druh
J<sub>imp</sub> - Článek v periodiku v databázi Web of Science
CEP obor
—
OECD FORD obor
50602 - Public administration
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2016
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Journal on Efficiency and Responsibility in Education and Science
ISSN
2336-2375
e-ISSN
—
Svazek periodika
9
Číslo periodika v rámci svazku
2
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
7
Strana od-do
45-51
Kód UT WoS článku
000439967200004
EID výsledku v databázi Scopus
—