Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Farmers Market – Facebook text analysis

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60460709%3A41110%2F16%3A71150" target="_blank" >RIV/60460709:41110/16:71150 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Farmers Market – Facebook text analysis

  • Popis výsledku v původním jazyce

    This study is focused on the evaluation of activities (like, post, comment, share) at the largest Facebook Page aimed at farmers' markets in the Czech Republic with a fan base of 10,730 people. The research is aimed at the determination of the Degree Distribution in terms of user´s interaction and the number of users who have attended farmers' markets site only with one interaction and identify contributions. The partial aim is to identify contributions (photos, videos, posts, links), that have the most one-off interactions. The results of the study show that the posts with a high number of interactions (like, share, comments) do not contribute to broaden the number of active users (those who will create further interactions). The results show that nearly half of internet users create only one-off interaction and his or her activity ends. It is possible to monitor the long tail effect in terms of the degree distribution with very short beginning. The research also identifies results that ca

  • Název v anglickém jazyce

    Farmers Market – Facebook text analysis

  • Popis výsledku anglicky

    This study is focused on the evaluation of activities (like, post, comment, share) at the largest Facebook Page aimed at farmers' markets in the Czech Republic with a fan base of 10,730 people. The research is aimed at the determination of the Degree Distribution in terms of user´s interaction and the number of users who have attended farmers' markets site only with one interaction and identify contributions. The partial aim is to identify contributions (photos, videos, posts, links), that have the most one-off interactions. The results of the study show that the posts with a high number of interactions (like, share, comments) do not contribute to broaden the number of active users (those who will create further interactions). The results show that nearly half of internet users create only one-off interaction and his or her activity ends. It is possible to monitor the long tail effect in terms of the degree distribution with very short beginning. The research also identifies results that ca

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AE - Řízení, správa a administrativa

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2016

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Agrarian Perspectives XXV. – Global and European Challenges for Food Production, Agribusiness and the Rural Economy

  • ISBN

    978-80-213-2670-5

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    7

  • Strana od-do

    277-283

  • Název nakladatele

    PEF, ČZU v Praze

  • Místo vydání

    Czech University of Life Sciences, FEM

  • Místo konání akce

    PEF, ČZU v Praze

  • Datum konání akce

    14. 9. 2016

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku