Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

FactOrEasy© Game

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60460709%3A41110%2F16%3A72988" target="_blank" >RIV/60460709:41110/16:72988 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    FactOrEasy© Game

  • Popis výsledku v původním jazyce

    This article describes the FactOrEasy management game, which was developed as a tool to help provide practical experience for students following the Strategic Management module at the Czech University of Life Sciences, Prague. The game was developed at the Czech University of Life Sciences as a collaboration between the Department of Information Engineering, and the Department of Management. The tool follows the established decision making steps, tries to support them and helps the player to gain valid and specific experience. This experience is taken as a transformation of theoretical knowledge into practical behaviour. This behaviour is partially intuitive and partially gained from their studies. Intuitive behaviour can be understand as tacit knowledge, and this tool helps highlight tacit knowledge and combine it with practical experiences. This process of transformation of knowledge (from theoretical to practical) is crucial to the educational process. This process is provided by FactOrEasy.

  • Název v anglickém jazyce

    FactOrEasy© Game

  • Popis výsledku anglicky

    This article describes the FactOrEasy management game, which was developed as a tool to help provide practical experience for students following the Strategic Management module at the Czech University of Life Sciences, Prague. The game was developed at the Czech University of Life Sciences as a collaboration between the Department of Information Engineering, and the Department of Management. The tool follows the established decision making steps, tries to support them and helps the player to gain valid and specific experience. This experience is taken as a transformation of theoretical knowledge into practical behaviour. This behaviour is partially intuitive and partially gained from their studies. Intuitive behaviour can be understand as tacit knowledge, and this tool helps highlight tacit knowledge and combine it with practical experiences. This process of transformation of knowledge (from theoretical to practical) is crucial to the educational process. This process is provided by FactOrEasy.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AE - Řízení, správa a administrativa

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2016

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Efficiency and Responsibility in Education 13th International Conference Proceedings

  • ISBN

    978-80-213-2646-0

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    7

  • Strana od-do

    448-454

  • Název nakladatele

    Neuveden

  • Místo vydání

    Praha

  • Místo konání akce

    Praha

  • Datum konání akce

    2. 6. 2016

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku

    000389901400056