Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Regional Food Labeling in Austria: Consumers Recognition of the Label Waldland

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60460709%3A41110%2F17%3A75624" target="_blank" >RIV/60460709:41110/17:75624 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Regional Food Labeling in Austria: Consumers Recognition of the Label Waldland

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Regional labelling is one of the effective marketing tools for increasing competitiveness, especially for small and medium-sized enterprises. In Austria are currently several good working and effective regional labelling systems. The article analyzes the recognition of the Regional label Waldland among consumers in Lower Austria in terms of strategic brand management with an emphasis on managing their marketing communication activities.

  • Název v anglickém jazyce

    Regional Food Labeling in Austria: Consumers Recognition of the Label Waldland

  • Popis výsledku anglicky

    Regional labelling is one of the effective marketing tools for increasing competitiveness, especially for small and medium-sized enterprises. In Austria are currently several good working and effective regional labelling systems. The article analyzes the recognition of the Regional label Waldland among consumers in Lower Austria in terms of strategic brand management with an emphasis on managing their marketing communication activities.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50204 - Business and management

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2017

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    KNOWLEDGE FOR MARKET USE 2017: PEOPLE IN ECONOMICS – DECISIONS, BEHAVIOR AND NORMATIVE MODELS

  • ISBN

    978-80-244-5233-3

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    9

  • Strana od-do

    708-716

  • Název nakladatele

    SOCIETAS SCIENTIARUM OLOMUCENSIS II, KRIZKOVSKEHO 10, OLOMOUC, 77900, CZECH REPUBLIC

  • Místo vydání

    Olomouc

  • Místo konání akce

    Olomouc

  • Datum konání akce

    7. 9. 2017

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku