DIGITÁLNÍ PROSTŘEDÍ A JEHO VLIV NA KUPNÍ ROZHODOVÁNÍ SPECIFICKÉ SKUPINY ZÁKAZNÍKŮ
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60460709%3A41110%2F18%3A77516" target="_blank" >RIV/60460709:41110/18:77516 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="https://vsers.cz/recenzovany-vedecky-casopis-auspicia/" target="_blank" >https://vsers.cz/recenzovany-vedecky-casopis-auspicia/</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
DIGITÁLNÍ PROSTŘEDÍ A JEHO VLIV NA KUPNÍ ROZHODOVÁNÍ SPECIFICKÉ SKUPINY ZÁKAZNÍKŮ
Popis výsledku v původním jazyce
Digitalizace společnosti souvisí s novými informačními a komunikačními technologiemi. Představuje jednu z klíčových komponent změn ve společnosti. Přináší převratné změny ve společnosti, které lze nazvat revolučními, jak uvádí P. Kyselka (2015). Digitální technologie včetně internetu se stávají každodenní součástí lidí v jakékoli životní roli. Tedy i pro zákazníka-spotřebitele, který nakupuje a spotřebovává produkty k uspokojení svých specifických potřeb a regeneraci fyzických i duševních sil. Jaké možnosti v digitálním prostředí má zákazník-spotřebitel s určitým zdravotním omezením pro udržení kvality svého života? Je využití internetu v kupním rozhodovacím procesu pro spotřebitele se specifickými potřebami determinované určitým zdravotním omezením (bezlepková dieta) přínosem? Tyto otázky jsou zkoumány a analyzovány v předkládaném článku včetně návrhu pro zlepšení současného stavu v digitálním prostředí.
Název v anglickém jazyce
Digital Environment and its Affect on Purchasing Decisions of Specific Group of Customers
Popis výsledku anglicky
Society digitization is influenced by new information and communication technologies. It is one of the key components of change in the society. It brings essential changes in the society, which can be called revolutionary, as stated by P. Kyselka (2015). Digital technologies, including the Internet, become everyday part of people Life in any life role. Thus, even for a consumer-customer who buys and consumes products to meet his od her specific needs and to regenerate physical and mental strength. What are the possibilities in a digital environment for a customer-consumers with certain health restrictions to maintain the quality of their lives? Is the use of the Internet in the purchasing decision process for consumers with specific needs determined by certain health restrictions (gluten-free diet) a benefit? These questions are examined and analyzed in the present article, including suggestions for improving the current state in the digital environment.
Klasifikace
Druh
J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích
CEP obor
—
OECD FORD obor
50204 - Business and management
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2018
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Auspicia
ISSN
1214-4967
e-ISSN
2464-7217
Svazek periodika
XV
Číslo periodika v rámci svazku
2
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
11
Strana od-do
33-43
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—