Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

DIGITÁLNÍ PROSTŘEDÍ A JEHO VLIV NA KUPNÍ ROZHODOVÁNÍ SPECIFICKÉ SKUPINY ZÁKAZNÍKŮ

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60460709%3A41110%2F18%3A77516" target="_blank" >RIV/60460709:41110/18:77516 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://vsers.cz/recenzovany-vedecky-casopis-auspicia/" target="_blank" >https://vsers.cz/recenzovany-vedecky-casopis-auspicia/</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    DIGITÁLNÍ PROSTŘEDÍ A JEHO VLIV NA KUPNÍ ROZHODOVÁNÍ SPECIFICKÉ SKUPINY ZÁKAZNÍKŮ

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Digitalizace společnosti souvisí s novými informačními a komunikačními technologiemi. Představuje jednu z klíčových komponent změn ve společnosti. Přináší převratné změny ve společnosti, které lze nazvat revolučními, jak uvádí P. Kyselka (2015). Digitální technologie včetně internetu se stávají každodenní součástí lidí v jakékoli životní roli. Tedy i pro zákazníka-spotřebitele, který nakupuje a spotřebovává produkty k uspokojení svých specifických potřeb a regeneraci fyzických i duševních sil. Jaké možnosti v digitálním prostředí má zákazník-spotřebitel s určitým zdravotním omezením pro udržení kvality svého života? Je využití internetu v kupním rozhodovacím procesu pro spotřebitele se specifickými potřebami determinované určitým zdravotním omezením (bezlepková dieta) přínosem? Tyto otázky jsou zkoumány a analyzovány v předkládaném článku včetně návrhu pro zlepšení současného stavu v digitálním prostředí.

  • Název v anglickém jazyce

    Digital Environment and its Affect on Purchasing Decisions of Specific Group of Customers

  • Popis výsledku anglicky

    Society digitization is influenced by new information and communication technologies. It is one of the key components of change in the society. It brings essential changes in the society, which can be called revolutionary, as stated by P. Kyselka (2015). Digital technologies, including the Internet, become everyday part of people Life in any life role. Thus, even for a consumer-customer who buys and consumes products to meet his od her specific needs and to regenerate physical and mental strength. What are the possibilities in a digital environment for a customer-consumers with certain health restrictions to maintain the quality of their lives? Is the use of the Internet in the purchasing decision process for consumers with specific needs determined by certain health restrictions (gluten-free diet) a benefit? These questions are examined and analyzed in the present article, including suggestions for improving the current state in the digital environment.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50204 - Business and management

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2018

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Auspicia

  • ISSN

    1214-4967

  • e-ISSN

    2464-7217

  • Svazek periodika

    XV

  • Číslo periodika v rámci svazku

    2

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    11

  • Strana od-do

    33-43

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus