Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

POSITIONING OF THE KRUŠNOHOŘÍ REGIONÁLNÍ PRODUKT BRAND BY CUSTOMER´S PERSPECTIVE

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60460709%3A41110%2F20%3A84695" target="_blank" >RIV/60460709:41110/20:84695 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://konference.vspj.cz/konference/61/196" target="_blank" >https://konference.vspj.cz/konference/61/196</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    POSITIONING OF THE KRUŠNOHOŘÍ REGIONÁLNÍ PRODUKT BRAND BY CUSTOMER´S PERSPECTIVE

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The article is focused on the issue of marking the origin of local products from the perspective of regional and micro regional labelling. This labelling is especially for small companies proving one of the effective forms of marketing communication with the region s inhabitants and consumers. The results show that regional labelling systems, which do not have sufficient funds for marketing activities, show a very low level of brand recognition as a basic attribute of value of the brand building. Furthermore, the results show that the recognition of the brand depends on the level of education and respondents with highest level of education (university degree) recognize the chosen regional brand significantly more than the respondents with lower level of education.

  • Název v anglickém jazyce

    POSITIONING OF THE KRUŠNOHOŘÍ REGIONÁLNÍ PRODUKT BRAND BY CUSTOMER´S PERSPECTIVE

  • Popis výsledku anglicky

    The article is focused on the issue of marking the origin of local products from the perspective of regional and micro regional labelling. This labelling is especially for small companies proving one of the effective forms of marketing communication with the region s inhabitants and consumers. The results show that regional labelling systems, which do not have sufficient funds for marketing activities, show a very low level of brand recognition as a basic attribute of value of the brand building. Furthermore, the results show that the recognition of the brand depends on the level of education and respondents with highest level of education (university degree) recognize the chosen regional brand significantly more than the respondents with lower level of education.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50204 - Business and management

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2020

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Proceedings of the 12th Annual International Scientific Conference COMPETITION

  • ISBN

    978-80-88064-52-7

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    8

  • Strana od-do

    369-376

  • Název nakladatele

    Computer Media, s.r.o.

  • Místo vydání

    Jihlava

  • Místo konání akce

    Jihlava

  • Datum konání akce

    19. 11. 2020

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku