Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

STUDENTS' SATISFACTION WITH ASPECTS OF ONLINE TEACHING DURING THE COVID-19 PANDEMIC

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60460709%3A41110%2F22%3A91233" target="_blank" >RIV/60460709:41110/22:91233 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://library.iated.org/view/BERANOVA2022STU" target="_blank" >https://library.iated.org/view/BERANOVA2022STU</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    STUDENTS' SATISFACTION WITH ASPECTS OF ONLINE TEACHING DURING THE COVID-19 PANDEMIC

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The Covid19 pandemic, which began in March 2020, has changed the world as we knew it in the past. Practically all over the world, the form of teaching has changed. At all levels of education, it was necessary to take learning measures and face new challenges. However, the basis remained the same, namely maintaining the level of education and satisfaction of students and teachers. The aim of the presented article is to evaluate the satisfaction with aspects of online teaching at a selected university in the ongoing COVID-19 pandemic. The data was obtained by quantitative research using a questionnaire among respondents n is 306. The data was collected in 2020 among full-time bachelors and masters degree students at selected university in the Czech Republic. The results demonstrate that 71 of the respondents are satisfied with various aspects of online teaching. For 51 of students, the problem was the closed university library and reading room. 47 of students believe that online teaching can replace th

  • Název v anglickém jazyce

    STUDENTS' SATISFACTION WITH ASPECTS OF ONLINE TEACHING DURING THE COVID-19 PANDEMIC

  • Popis výsledku anglicky

    The Covid19 pandemic, which began in March 2020, has changed the world as we knew it in the past. Practically all over the world, the form of teaching has changed. At all levels of education, it was necessary to take learning measures and face new challenges. However, the basis remained the same, namely maintaining the level of education and satisfaction of students and teachers. The aim of the presented article is to evaluate the satisfaction with aspects of online teaching at a selected university in the ongoing COVID-19 pandemic. The data was obtained by quantitative research using a questionnaire among respondents n is 306. The data was collected in 2020 among full-time bachelors and masters degree students at selected university in the Czech Republic. The results demonstrate that 71 of the respondents are satisfied with various aspects of online teaching. For 51 of students, the problem was the closed university library and reading room. 47 of students believe that online teaching can replace th

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2022

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    INTED2022 Proceedings

  • ISBN

    978-84-09-37758-9

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    5

  • Strana od-do

    3801-3805

  • Název nakladatele

    IATED

  • Místo vydání

    Palma de Malorca

  • Místo konání akce

    Palma de Malorka

  • Datum konání akce

    7. 3. 2022

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku