Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

ZÁKLADNÍ CHARAKTERISTIKY UČÍCÍ SE ORGANIZACE

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60460709%3A41110%2F99%3A00000993" target="_blank" >RIV/60460709:41110/99:00000993 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    ZÁKLADNÍ CHARAKTERISTIKY UČÍCÍ SE ORGANIZACE

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Strategie je definovaná jako soulad mezi vnitřními zdroji organizace a příležitostmi a ohroženími ve vnějším prostředí. Zatímco v 8O.letech se startegické rozhodování zaměřovalo na zajištění tohoto souladu, v 90.letech se odborná veřejnost začala přiklánět ke zdrojovému přístupu.Tento přístup je východiskem pro vymezení organizačního učení jako zdroje konkurenční výhody. V příspěvku jsou zobecněny základní charakteristiky učící se organizace vycházející z dostupné literatury a relevantních případových studií.

  • Název v anglickém jazyce

    Basic characteristic learning organization

  • Popis výsledku anglicky

    Strategy has been defined as the match an organization makes between its internal resources and skills and the opportunities and risks created by its external environment. During the 1980s, the principal developments in strategy analysis focused upon thelink between strategy and the external environment. Recently there has been a resurgence of interest in the role of the firm´s resources as the foundation for firm strategy. The resource-based approach is here takenas a base for organizational learning.In order to evaluate each firm´s approach to organizational learning it is first necessary to create a set of criteria against which the firms can be assessed. Based on the review of literature and relevant case studies nine basic characteristics of learning organization are drawn out, briefly described and some practical implications for a firm strategy derived.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AE - Řízení, správa a administrativa

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/GA402%2F98%2FP003" target="_blank" >GA402/98/P003: Procesy organizačního učení jako zdroj konkurenční výhody</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    1999

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    EKOMA'99

  • ISBN

    80-7194-220-0

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    5

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

    GA ČR

  • Místo vydání

    FCHT Univerzita Pardubice

  • Místo konání akce

  • Datum konání akce

  • Typ akce podle státní příslušnosti

  • Kód UT WoS článku