Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Vliv aktivizujících metod ve výuce Agrochemie

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60460709%3A41210%2F07%3A19151" target="_blank" >RIV/60460709:41210/07:19151 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Vliv aktivizujících metod ve výuce Agrochemie

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Předmět Agrochemie vyučovaný na Fakultě agrobiologie, potravinových a přírodních zdrojů ČZU v Praze byl vybrán pro testování efektivnosti výuky běžnými výukovými metodami v porovnání s aktivizujícími metodami. Rovněž byl porovnáván vliv přátelské komunikace oproti anonymnímu přístupu vyučujícího. Pro experiment byly náhodně vybrány čtyři skupiny studentů prvního ročníku Agrochemie, které byly vyučovány jedním vyučujícím. Efektivita výuky byla stanovena podle bodového skóre studentů z testu zahrnující určitou látku. Pro absolutní určení znalostí studentů byl použit vstupní test, jimž byly zjištěny znalosti studentů, které získali jinde než v předmětu Agrochemie. Bylo zjištěno, že největší progrese dosáhli studenti ve skupině D, kde byly kombinovány aktivizující metody společně s neanonymním přístupem, druhé největší progrese dosáhli studenti skupiny B, kde se vyučovalo aktivizujícími metodami a přístupy vyučujícího byl anonymní. Na třetím místě skončili studenti ze skupiny A, kde byla v

  • Název v anglickém jazyce

    The impact of activity-aided teaching in Agrochemistry

  • Popis výsledku anglicky

    The Agrochemistry is taught in the bachelor cycle at the Faculty of Agrobiology, Food and Natural Resources of Czech University of Life Sciences Prague. This subject was chosen for testing of activity-aided teaching and the impact of good relations of students and teacher. Four groups of students were randomly chosen for the experiment, which had the same teacher. The efficiency of teaching was determinated according the student test score. For the determination of student?s progress was set up the entrance test. It has been founded, that the best progress was reached in testing group D (activity-aided teaching and good relations among teacher and students), and the second best progression was founded among students of group B (activity-aided teachingand standard relations among teacher and students). The second worst score had students from group A (standard teaching and good relations among teacher and students) and the worst score had students from group C (standard teaching and st

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2007

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    III. Mezinárodní konference k problematice přípravy učitelů pro přírodovědné a zemědělské předměty. Příprava učitelů v dekádě vzdělávání a výchovy k udržitelnému rozvoji.

  • ISBN

    978-80-213-1608-9

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    2

  • Strana od-do

    10-11

  • Název nakladatele

    ČZU v Praze

  • Místo vydání

    ČZU v Praze

  • Místo konání akce

    Tatranská Štrba SR

  • Datum konání akce

    1. 2. 2007

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku