Vše
Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Biologické invaze v environmentální výuce pro první stupeň základních škol

Popis výsledku

Metodika uceleně představuje téma biologických invazí, které jsou v dnešním globalizovaném světě celosvětovou hrozbou pro biodiverzitu. Cílovou skupinou jsou pedagogové pro první stupeň základních škol. Metodika by měla sloužit jako teoretický základ pro rozšíření vzdělávací oblasti Člověk a jeho svět a příbuzných předmětů na prvním stupni základních škol a pro realizaci environmentální výchovy, případně budoucího tématu Udržitelnost a klima. Informace v ní obsažené poskytnou pedagogům dostatečný teoretický rámec a návodné scénáře, jak problém biologických invazí a souvisejících rizik žákům vyložit a jak s nimi látku procvičit.

Klíčová slova

Identifikátory výsledku

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Biologické invaze v environmentální výuce pro první stupeň základních škol

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Metodika uceleně představuje téma biologických invazí, které jsou v dnešním globalizovaném světě celosvětovou hrozbou pro biodiverzitu. Cílovou skupinou jsou pedagogové pro první stupeň základních škol. Metodika by měla sloužit jako teoretický základ pro rozšíření vzdělávací oblasti Člověk a jeho svět a příbuzných předmětů na prvním stupni základních škol a pro realizaci environmentální výchovy, případně budoucího tématu Udržitelnost a klima. Informace v ní obsažené poskytnou pedagogům dostatečný teoretický rámec a návodné scénáře, jak problém biologických invazí a souvisejících rizik žákům vyložit a jak s nimi látku procvičit.

  • Název v anglickém jazyce

    Biological invasions in environmental education for primary schools

  • Popis výsledku anglicky

    The methodology comprehensively presents the topic of biological invasions, which are a global threat to biodiversity in the globalised world. The target group is primary school teachers. The methodology should serve as a theoretical basis for the extension of the educational area of "Man and his world" and related subjects at the first level of primary schools and for the implementation of environmental education or the future topic of Sustainability and Climate. The information contained herein will provide teachers with a sufficient theoretical framework and guiding scenarios on how to explain the problem of biological invasions and related risks to pupils and how to practice the material with them.

Klasifikace

  • Druh

    NmetS - Metodiky schválené orgánem státní správy

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    10619 - Biodiversity conservation

Návaznosti výsledku

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2023

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Interní identifikační kód produktu

    ISBN 978-80-213-3337-6

  • Číslo předpisu

    1/2023

  • Technické parametry

    135 stran

  • Ekonomické parametry

    první vydání, náklad 300 ks

  • Označení certifikačního orgánu

    Ministerstvo životního prostředí ČR

  • Datum certifikace

  • Způsoby využití výsledku

    C - Výsledek je využíván bez omezení okruhu uživatelů

Druh výsledku

NmetS - Metodiky schválené orgánem státní správy

NmetS

OECD FORD

Biodiversity conservation

Rok uplatnění

2023