Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Biologické invaze v environmentální výuce

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60460709%3A41330%2F24%3A98380" target="_blank" >RIV/60460709:41330/24:98380 - isvavai.cz</a>

  • Nalezeny alternativní kódy

    RIV/60460709:41210/24:98380

  • Výsledek na webu

    <a href="https://www.researchgate.net/publication/377085379_Biologicke_invaze_v_environmentalni_vyuce_pro_prvni_stupen_zakladnich_skol" target="_blank" >https://www.researchgate.net/publication/377085379_Biologicke_invaze_v_environmentalni_vyuce_pro_prvni_stupen_zakladnich_skol</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Biologické invaze v environmentální výuce

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Hlavním cílem této metodiky je ucelené představení tématu biologických invazí, které jsou v dnešním globalizovaném světě celosvětovou hrozbou pro biodiverzitu. Cílovou skupinou jsou pedagogové pro první stupeň základních škol. Metodika by měla sloužit jako teoretický základ pro rozšíření vzdělávací oblasti Člověk a jeho svět a příbuzných předmětů na prvním stupni základních škol a pro realizaci environmentální výchovy, případně budoucích souvisejících průřezových témat. Informace v ní obsažené poskytnou pedagogům dostatečný teoretický rámec a návodné scénáře, jak problém biologických invazí a souvisejících rizik žákům vyložit a jak s nimi látku náležitě procvičit.

  • Název v anglickém jazyce

    Biological invasions in environmental education

  • Popis výsledku anglicky

    The main goal of this methodology is to provide a comprehensive introduction to the topic of biological invasions, which, in today's globalized world, pose a worldwide threat to biodiversity. The target audience includes teachers at the primary school level. The methodology is intended to serve as a theoretical foundation for expanding the educational area of "Man and His World" and related subjects in primary schools, as well as for implementing environmental education or future related cross-curricular topics. The information contained within provides teachers with a sufficient theoretical framework and instructional scenarios to explain the issue of biological invasions and associated risks to students and to appropriately practice the material with them.

Klasifikace

  • Druh

    N<sub>metC</sub> - Metodiky certifikované oprávněným orgánem

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    10619 - Biodiversity conservation

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/SS02030018" target="_blank" >SS02030018: Centrum pro krajinu a biodiverzitu</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2024

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Interní identifikační kód produktu

    ISBN 978-80-213-3337-6

  • Číslo předpisu

    ISBN 978-80-213-3337-6

  • Technické parametry

    certifikovaná metodika pro vzdělávání

  • Ekonomické parametry

    volně přístupná pro nekomerční účely

  • Označení certifikačního orgánu

    Ministerstvo životního prostředí

  • Datum certifikace

  • Způsoby využití výsledku

    C - Výsledek je využíván bez omezení okruhu uživatelů