Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Jakost služeb a spokojenost zákazníka

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60461373%3A22340%2F02%3A00007121" target="_blank" >RIV/60461373:22340/02:00007121 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Jakost služeb a spokojenost zákazníka

  • Popis výsledku v původním jazyce

    TQM management je obecně metodickou podporou pro hodnocení spokojenosti zákazníka; jako příručka kvality je konkrétně popsána v normě ČSN ISO 90042. Znaky kvality popsané touto normou se liší od zákazníka k zákazníkovi; proto potřebují podniky mít vypracován systém sledování úrovně spokojenosti zákazníků.

  • Název v anglickém jazyce

    The services quality and the customersatisfaction

  • Popis výsledku anglicky

    According to the character of services (intangibility; abstraction; difficulties in measuring their quality) the demands on the quality management are high. The nature and the procedures of service quality management is described by the norm CSN ISO 9004-2 in the form of a so calleddoop of quality. The sings of quality are perceived differently by different customers and therefore the customers jadgement can be obtained only trough systematic monitoring of the level of their satisfaction.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AH - Ekonomie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2002

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Obchod; jakost a finance v podnicích - determinanty konkurenceschopnosti

  • ISBN

    80-213-0920-2

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    4

  • Strana od-do

    58-61

  • Název nakladatele

    ČZU v Praze

  • Místo vydání

    Praha

  • Místo konání akce

    Praha

  • Datum konání akce

    11. 9. 2002

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    CST - Celostátní akce

  • Kód UT WoS článku