Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Malé a střední podniky s vysokým inovačním potenciálem v ČR

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60461373%3A22340%2F05%3A00014684" target="_blank" >RIV/60461373:22340/05:00014684 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Malé a střední podniky s vysokým inovačním potenciálem v ČR

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek se zabývá vybranými marketingovými činnostmi v malých a středních chemických firmách s vysokým inovačním potenciálem. V úvodu je vysvětlený význam malých a středních firem v rámci českého chemického průmyslu. Jsou uvedeny vybrané identifikačníznaky těchto firem. V další části jsou uvedeny teoretická východiska ke zkoumané problematice. Na základě článků nalezených zejména v zahraničních časopisech, jsou popsány procesy zavádění marketingových principů a funkcí do struktury a fungování malýcha středních firem, dále pak strategie a postupy umísťování výrobků na trh. Jsou popsány hlavní identifikační znaky trhu hi-tech jako trhu výrobků s vysokým inovačním potenciálem. Hlavní pozornost je věnována firmám a výrobkům, které spadají do této kategorie Hi-tech, specifikovány jsou i odlišnosti trhů výrobků hi-tech a nehi-tech. V závěru jsou formulovány cíle a postupy dalšího teoretického a praktického výzkumu, který bude realizován na vzorku malých a středních chemických firem v Čes

  • Název v anglickém jazyce

    Small and medium enterprices with inovation potential in Czech Republic

  • Popis výsledku anglicky

    The paper deals with selected marketing operations in small and medium chemical firms (SMF) with a high innovative potential. At the beginning there is explanation of importance of SMF as a part of Czech chemical industry. In the next part there are theoretical practices for the exploring issue. The process of an implementation of marketing principles into SMF structures is shown here too. In the paper are also mentioned the strategies of a market launch of the product. Here are described the hi-tech market and the main differences between hi-tech and non-hi-tech markets. At the end, there are objectives of the future theoretical and practical development, which will be realized on the sample of SMF in Czech Republic. This development will contribute to information about marketing operations at Czech SMF world.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AH - Ekonomie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2005

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Modern Approaches to Corporate Management

  • ISBN

    80-227-2284-7

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    6

  • Strana od-do

    408-413

  • Název nakladatele

    STU Bratislava

  • Místo vydání

    Bratislava

  • Místo konání akce

    Bratislava

  • Datum konání akce

    8. 9. 2005

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku