Aktuální problémy malých a středních podniků v ČR
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60461373%3A22340%2F05%3A00014869" target="_blank" >RIV/60461373:22340/05:00014869 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Aktuální problémy malých a středních podniků v ČR
Popis výsledku v původním jazyce
Příspěvek se zabývá vybranými marketingovými činnostmi v malých a středních chemických firmách s vysokým inovačním potenciálem. V úvodu je vysvětlený význam malých a středních firem v rámci českého chemického průmyslu. Jsou uvedeny vybrané identifikačníznaky těchto firem. V další části jsou uvedeny teoretická východiska ke zkoumané problematice. Na základě článků nalezených zejména v zahraničních časopisech, jsou popsány procesy zavádění marketingových principů a funkcí do struktury a fungování malýcha středních firem, dále pak strategie a postupy umísťování výrobků na trh. Jsou popsány hlavní identifikační znaky trhu hi-tech jako trhu výrobků s vysokým inovačním potenciálem. Hlavní pozornost je věnována firmám a výrobkům, které spadají do této kategorie Hi-tech, specifikovány jsou i odlišnosti trhů výrobků hi-tech a nehi-tech. V závěru jsou formulovány cíle a postupy dalšího teoretického a praktického výzkumu, který bude realizován na vzorku malých a středních chemických firem v Čes
Název v anglickém jazyce
Actual problematic of small and medium enterprices in Czech Republic
Popis výsledku anglicky
The paper deals with selected marketing operations in small and medium chemical firms (SMF) with a high innovative potential. At the beginning there is explanation of importance of SMF as a part of Czech chemical industry. In the next part there are theoretical practices for the exploring issue. The process of an implementation of marketing principles into SMF structures is shown here too. In the paper are also mentioned the strategies of a market launch of the product. Here are described the hi-tech market and the main differences between hi-tech and non-hi-tech markets. At the end, there are objectives of the future theoretical and practical development, which will be realized on the sample of SMF in Czech Republic. This development will contribute to information about marketing operations at Czech SMF world.
Klasifikace
Druh
O - Ostatní výsledky
CEP obor
AH - Ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2005
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů