Výuka marketingu na VŠCHT
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60461373%3A22340%2F07%3A00019357" target="_blank" >RIV/60461373:22340/07:00019357 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Výuka marketingu na VŠCHT
Popis výsledku v původním jazyce
Výuka marketingu na školách s technickým zaměřením se do jisté míry liší od výuky marketingu na školách ekonomických. Příspěvek popisuje přípravu výuky předmětu Základy marketingu chemických výrobků na VŠCHT Praha.
Název v anglickém jazyce
Marketing Lectures at the ICT Prague
Popis výsledku anglicky
There is a difference between marketing lectures at the technical and economical schools. This article describes preparation of the course "Basic marketing of chemical products" at the ICT Prague.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
BC - Teorie a systémy řízení
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2007
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Ekonomické znalosti pro tržní praxi
ISBN
978-80-903808-8-2
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
3
Strana od-do
252-254
Název nakladatele
ROMA
Místo vydání
Olomouc
Místo konání akce
Olomouc
Datum konání akce
13. 9. 2007
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—