Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Současný stav modelování katalysátorů pro konversi chudých výfukových plynů

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60461373%3A22340%2F07%3A00019440" target="_blank" >RIV/60461373:22340/07:00019440 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Current status of modeling lean exhaust gas aftertreatment catalysts

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Decreasing emission limits lead to the development of combined aftertreatment systems, consisting of combinations of different catalyst technologies and particulate filters. Modeling such systems can contribute considerably in reducing development time and cost. The methodology for developing catalyst models is reviewed and models for the diesel oxidation catalyst (DOC) with hydrocarbons (HC) adsorption, the NOx storage and reduction catalyst (NSRC) and the urea-selective catalytic reduction system (urea-SCR) are developed. Applications for exhaust aftertreatment system modeling are shown.

  • Název v anglickém jazyce

    Current status of modeling lean exhaust gas aftertreatment catalysts

  • Popis výsledku anglicky

    Decreasing emission limits lead to the development of combined aftertreatment systems, consisting of combinations of different catalyst technologies and particulate filters. Modeling such systems can contribute considerably in reducing development time and cost. The methodology for developing catalyst models is reviewed and models for the diesel oxidation catalyst (DOC) with hydrocarbons (HC) adsorption, the NOx storage and reduction catalyst (NSRC) and the urea-selective catalytic reduction system (urea-SCR) are developed. Applications for exhaust aftertreatment system modeling are shown.

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

    CI - Průmyslová chemie a chemické inženýrství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2007

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    Advances in Chemical Engineering: Automotive Emission Control

  • ISBN

    978-0-12-373900-1

  • Počet stran výsledku

    109

  • Strana od-do

    103-211

  • Počet stran knihy

  • Název nakladatele

    Elsevier

  • Místo vydání

    Brusel

  • Kód UT WoS kapitoly