Zaměstnanecká motivace v CRM
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60461373%3A22340%2F07%3A00019441" target="_blank" >RIV/60461373:22340/07:00019441 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Employees´ Motivation in CRM
Popis výsledku v původním jazyce
Customers´ Relationship Management is focused on customers, but it is pursued by employees. All employees have to be motivated not only to serve customers but to help their colleagues, too. The results of this system are without cooperation between employees unsatisfactory. To reach adequate level of motivation it is necessary for the employees to understand the system. In CRM are used informational systems very often and people have to know how they can use them and what the systems can do.
Název v anglickém jazyce
Employees´ Motivation in CRM
Popis výsledku anglicky
Customers´ Relationship Management is focused on customers, but it is pursued by employees. All employees have to be motivated not only to serve customers but to help their colleagues, too. The results of this system are without cooperation between employees unsatisfactory. To reach adequate level of motivation it is necessary for the employees to understand the system. In CRM are used informational systems very often and people have to know how they can use them and what the systems can do.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AE - Řízení, správa a administrativa
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2007
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Customer's Relationship Management 07
ISBN
978-80-7395-016-3
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
7
Strana od-do
13-19
Název nakladatele
Univerzita Pardubice
Místo vydání
Pardubice
Místo konání akce
Lázně Bohdaneč
Datum konání akce
10. 9. 2007
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—