Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Zaměstnanecká motivace v Customer Relationship Management

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60461373%3A22340%2F07%3A00019499" target="_blank" >RIV/60461373:22340/07:00019499 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Employees´ Motivation in Customer Relationship Managament

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Customers´ Relationship Management is focused on customers, but it is pursued by employees. All employees have to be motivated not only to serve customers but to help their colleagues, too. The results of this system are without cooperation between employees unsatisfactory. To reach adequate level of motivation it is necessary for the employees to understand the system. In CRM are used informational systems very often and people have to know how they can use them and what the systems can do.

  • Název v anglickém jazyce

    Employees´ Motivation in Customer Relationship Managament

  • Popis výsledku anglicky

    Customers´ Relationship Management is focused on customers, but it is pursued by employees. All employees have to be motivated not only to serve customers but to help their colleagues, too. The results of this system are without cooperation between employees unsatisfactory. To reach adequate level of motivation it is necessary for the employees to understand the system. In CRM are used informational systems very often and people have to know how they can use them and what the systems can do.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AE - Řízení, správa a administrativa

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2007

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    CRM ´07

  • ISBN

    978-80-7395-015-6

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    1

  • Strana od-do

    8-8

  • Název nakladatele

    Universita Pardubice

  • Místo vydání

    Pardubice

  • Místo konání akce

    Lázně Bohdaneč

  • Datum konání akce

    10. 9. 2007

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku