Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Prostředí CRM-prostor pro integraci marketingu a logistiky

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60461373%3A22340%2F07%3A00019472" target="_blank" >RIV/60461373:22340/07:00019472 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    CRM Environment . Space for logistics and marketing integration

  • Popis výsledku v původním jazyce

    CRM environment lay new demands on management practice and the development of the new managerial approaches in the theory. One of them is horizontal and vertical integration of materials and information flows need. But in the managerial practice continueproblems with coordination enterprise partial fields and the development of the marketing and logistical theory goes on own ways. Object of this study is analysis of reasons of poor coordination between logistics and marketing and the role of CRM systemimplementation in the SCM environment in the improvement of this situation.

  • Název v anglickém jazyce

    CRM Environment . Space for logistics and marketing integration

  • Popis výsledku anglicky

    CRM environment lay new demands on management practice and the development of the new managerial approaches in the theory. One of them is horizontal and vertical integration of materials and information flows need. But in the managerial practice continueproblems with coordination enterprise partial fields and the development of the marketing and logistical theory goes on own ways. Object of this study is analysis of reasons of poor coordination between logistics and marketing and the role of CRM systemimplementation in the SCM environment in the improvement of this situation.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AH - Ekonomie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2007

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Konference Research in the Area of Economics and Company management

  • ISBN

    978-80-214-3482-0

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    6

  • Strana od-do

    245-250

  • Název nakladatele

    TU Brno

  • Místo vydání

    Brno

  • Místo konání akce

    Brno

  • Datum konání akce

    12. 9. 2007

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku