Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Do gender and personality traits influence visits of and purchases at deal sites?

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60461373%3A22340%2F17%3A43915175" target="_blank" >RIV/60461373:22340/17:43915175 - isvavai.cz</a>

  • Nalezeny alternativní kódy

    RIV/60461373:22810/17:43915175 RIV/61384399:31140/17:00050642

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Do gender and personality traits influence visits of and purchases at deal sites?

  • Popis výsledku v původním jazyce

    As deal sites became widespread, there are multiple international and local players in the Czech market. The research presented in the paper investigates if gender and personality traits influence frequency of visits of deal sites and the number of coupon purchases. Big Five Inventory-10 is used to measure personality traits. None of the factors influenced frequency of visits of deal sites. Only openness to experience seems to positively influence the number of coupon purchases, though the its significance is borderline.

  • Název v anglickém jazyce

    Do gender and personality traits influence visits of and purchases at deal sites?

  • Popis výsledku anglicky

    As deal sites became widespread, there are multiple international and local players in the Czech market. The research presented in the paper investigates if gender and personality traits influence frequency of visits of deal sites and the number of coupon purchases. Big Five Inventory-10 is used to measure personality traits. None of the factors influenced frequency of visits of deal sites. Only openness to experience seems to positively influence the number of coupon purchases, though the its significance is borderline.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50204 - Business and management

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2017

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    IDIMT-2017 Digitalization in Management, Society and Economy : 25th Interdisciplinary Information Management Talks

  • ISBN

    978-3-99062-119-6

  • ISSN

  • e-ISSN

    neuvedeno

  • Počet stran výsledku

    6

  • Strana od-do

    189-194

  • Název nakladatele

    Trauner Verlag + Buchservice GmbH

  • Místo vydání

    Linz

  • Místo konání akce

    Poděbrady

  • Datum konání akce

    6. 9. 2017

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku

    000419365600021