Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Do Gender and Personality Traits Influence Awareness of Deal Sites?

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60461373%3A22810%2F15%3A43899736" target="_blank" >RIV/60461373:22810/15:43899736 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Do Gender and Personality Traits Influence Awareness of Deal Sites?

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Deal sites exist for a decade now but there are still some people who have not heard about them. The research presented in the paper investigates if gender and personality traits influence awareness of deal sites. Big Five Inventory-10 is used to measurepersonality traits. The findings are that gender does not influence awareness, and neuroticism is the most significant personality trait influencing awareness of deal sites - the more neurotic the person is, the higher is the probability that he or shehas never heard of deal sites.

  • Název v anglickém jazyce

    Do Gender and Personality Traits Influence Awareness of Deal Sites?

  • Popis výsledku anglicky

    Deal sites exist for a decade now but there are still some people who have not heard about them. The research presented in the paper investigates if gender and personality traits influence awareness of deal sites. Big Five Inventory-10 is used to measurepersonality traits. The findings are that gender does not influence awareness, and neuroticism is the most significant personality trait influencing awareness of deal sites - the more neurotic the person is, the higher is the probability that he or shehas never heard of deal sites.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AN - Psychologie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2015

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Proceedings of the 11th International Conference on Strategic: Management and its Support by Information Systems

  • ISBN

    978-80-248-3741-3

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    5

  • Strana od-do

    304-308

  • Název nakladatele

    VŠB - Technická univerzita

  • Místo vydání

    Ostrava

  • Místo konání akce

    Uherské Hradiště

  • Datum konání akce

    21. 5. 2015

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku