Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Do Gender and Personality Traits Influence Use of Deal Sites?

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60461373%3A22810%2F15%3A43899735" target="_blank" >RIV/60461373:22810/15:43899735 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Do Gender and Personality Traits Influence Use of Deal Sites?

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Deal sites became widespread, there are numerous both international and local players in the market. The research presented in the paper investigates if gender and personality traits influence use (versus non-use) of deal sites. Big Five Inventory-10 isused to measure personality traits. The findings are that gender, agreeableness and neuroticism significantly influences use of deal sites. These findings hold true regardless whether non-awareness is deal sites is considered or not.

  • Název v anglickém jazyce

    Do Gender and Personality Traits Influence Use of Deal Sites?

  • Popis výsledku anglicky

    Deal sites became widespread, there are numerous both international and local players in the market. The research presented in the paper investigates if gender and personality traits influence use (versus non-use) of deal sites. Big Five Inventory-10 isused to measure personality traits. The findings are that gender, agreeableness and neuroticism significantly influences use of deal sites. These findings hold true regardless whether non-awareness is deal sites is considered or not.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AN - Psychologie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2015

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    23rd Annual Interdisciplinary Information Management Talks Conference (IDIMT)

  • ISBN

    978-3-99033-395-2

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    6

  • Strana od-do

    133-138

  • Název nakladatele

    Trauner Verlag + Buchservice GmbH

  • Místo vydání

    Linz

  • Místo konání akce

    Poděbrady

  • Datum konání akce

    9. 9. 2015

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku

    000367513000015