Spokojený pracovník, základ podnikatelského úspěchu
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60461373%3A22340%2F18%3A43915980" target="_blank" >RIV/60461373:22340/18:43915980 - isvavai.cz</a>
Nalezeny alternativní kódy
RIV/60461373:22810/18:43915980
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Spokojený pracovník, základ podnikatelského úspěchu
Popis výsledku v původním jazyce
Spokojenost zaměstnanců je jedním z nejlepších personálních postupů, jak udržet pracovní sílu dostatečně početnou a motivovanou k výkonu. Cílem publikace je shrnout základní poznatky o dílčích složkách personální práce a poukázat na jejich vliv na pracovní spokojenost. Vycházet se přitom bude z pozice liniového manažera, tedy pracovníka, který není primárně vzdělán v oblasti personalistiky, ale je v každodenním kontaktu se skupinou svých podřízených.V první kapitole je rozpracován koncept pracovní spokojenosti, včetně metod pro její zjišťování. Druhá kapitola se zabývá tvorbou a obsazováním pracovních míst a tedy vytvářením základů pro spokojenou existenci zaměstnance. Třetí kapitola se věnuje udržování spokojenosti zaměstnance prostřednictvím hodnocení výkonu a zpětnou vazbou k němu, tj. odměňováním a případným vzděláváním. Poslední kapitola je zaměřená na řízení jednotlivců a skupin.
Název v anglickém jazyce
Satisfied employee, the basis of business success
Popis výsledku anglicky
Employee satisfaction is one of the best personal practices to keep the workforce sufficiently large and motivated to perform. The aim of the publication is to summarize the basic knowledge of the sub-components of the personnel work and to point out their impact on the job satisfaction. A line manager point of view is used, because he is a worker who is not primarily educated in human resources but is in daily contact with a group of his subordinates. In the first chapter there is elaborated the concept of work satisfaction. The second chapter deals with the creation of work place, recruitment and employee selection; the foundations for a satisfied employee's existence. The third chapter focuses on maintaining employee satisfaction through performance appraisal and feedback to it, ie remuneration and appropriate education, if necessary. The last chapter focuses on the management of individuals and teams.
Klasifikace
Druh
B - Odborná kniha
CEP obor
—
OECD FORD obor
50204 - Business and management
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
O - Projekt operacniho programu
Ostatní
Rok uplatnění
2018
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
ISBN
978-80-7598-102-8
Počet stran knihy
172
Název nakladatele
Wolters Kluwer ČR
Místo vydání
Praha
Kód UT WoS knihy
—