Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Spokojený pracovník, základ podnikatelského úspěchu

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60461373%3A22340%2F18%3A43915980" target="_blank" >RIV/60461373:22340/18:43915980 - isvavai.cz</a>

  • Nalezeny alternativní kódy

    RIV/60461373:22810/18:43915980

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Spokojený pracovník, základ podnikatelského úspěchu

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Spokojenost zaměstnanců je jedním z nejlepších personálních postupů, jak udržet pracovní sílu dostatečně početnou a motivovanou k výkonu. Cílem publikace je shrnout základní poznatky o dílčích složkách personální práce a poukázat na jejich vliv na pracovní spokojenost. Vycházet se přitom bude z pozice liniového manažera, tedy pracovníka, který není primárně vzdělán v oblasti personalistiky, ale je v každodenním kontaktu se skupinou svých podřízených.V první kapitole je rozpracován koncept pracovní spokojenosti, včetně metod pro její zjišťování. Druhá kapitola se zabývá tvorbou a obsazováním pracovních míst a tedy vytvářením základů pro spokojenou existenci zaměstnance. Třetí kapitola se věnuje udržování spokojenosti zaměstnance prostřednictvím hodnocení výkonu a zpětnou vazbou k němu, tj. odměňováním a případným vzděláváním. Poslední kapitola je zaměřená na řízení jednotlivců a skupin.

  • Název v anglickém jazyce

    Satisfied employee, the basis of business success

  • Popis výsledku anglicky

    Employee satisfaction is one of the best personal practices to keep the workforce sufficiently large and motivated to perform. The aim of the publication is to summarize the basic knowledge of the sub-components of the personnel work and to point out their impact on the job satisfaction. A line manager point of view is used, because he is a worker who is not primarily educated in human resources but is in daily contact with a group of his subordinates. In the first chapter there is elaborated the concept of work satisfaction. The second chapter deals with the creation of work place, recruitment and employee selection; the foundations for a satisfied employee&apos;s existence. The third chapter focuses on maintaining employee satisfaction through performance appraisal and feedback to it, ie remuneration and appropriate education, if necessary. The last chapter focuses on the management of individuals and teams.

Klasifikace

  • Druh

    B - Odborná kniha

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50204 - Business and management

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    O - Projekt operacniho programu

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2018

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • ISBN

    978-80-7598-102-8

  • Počet stran knihy

    172

  • Název nakladatele

    Wolters Kluwer ČR

  • Místo vydání

    Praha

  • Kód UT WoS knihy