Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Impact of Theory of Consumption Values Motives on Intention to Use Deal Sites

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60461373%3A22810%2F16%3A43902303" target="_blank" >RIV/60461373:22810/16:43902303 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://www.cssi-morava.cz/new/doc/IT2016/sbornik.pdf" target="_blank" >http://www.cssi-morava.cz/new/doc/IT2016/sbornik.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Impact of Theory of Consumption Values Motives on Intention to Use Deal Sites

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Deal sites became a widely used over the period of last several years. But there is still only a limited number of papers investigating their adoption and use from a customer perspective. Most of the research published on the topic is rather exploratory than using existing theories. The Theory of Consumption Values is a marketing theory that explains purchase behavior. The aim of this paper is to test if the Theory of Consumption Values motives influence intention to use deal sites.

  • Název v anglickém jazyce

    Impact of Theory of Consumption Values Motives on Intention to Use Deal Sites

  • Popis výsledku anglicky

    Deal sites became a widely used over the period of last several years. But there is still only a limited number of papers investigating their adoption and use from a customer perspective. Most of the research published on the topic is rather exploratory than using existing theories. The Theory of Consumption Values is a marketing theory that explains purchase behavior. The aim of this paper is to test if the Theory of Consumption Values motives influence intention to use deal sites.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AE - Řízení, správa a administrativa

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2016

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Selected Papers of the 19th International Conference on Information Technology for Practice 2016

  • ISBN

    978-80-248-3970-7

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    7

  • Strana od-do

    357-363

  • Název nakladatele

    VŠB - Technická univerzita

  • Místo vydání

    Ostrava

  • Místo konání akce

    Ostrava

  • Datum konání akce

    22. 10. 2016

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku