Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Validation of Theory of Consumption Values Scales for Deal Sites

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60461373%3A22810%2F16%3A43902307" target="_blank" >RIV/60461373:22810/16:43902307 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://idimt.org/wp-content/uploads/proceedings/IDIMT_proceedings_2016.pdf" target="_blank" >http://idimt.org/wp-content/uploads/proceedings/IDIMT_proceedings_2016.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Validation of Theory of Consumption Values Scales for Deal Sites

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Deal sites became a widely used artefact. But there is still only a limited number of papers investigating their adoption and use. Most of the research published on the topic is qualitative. It is typical for an early stage of investigation of any new artefact. The Theory of Consumption Values explains purchase behavior. The aim of this paper is to validate scales for the Theory of Consumption Values for deal sites. This should pave a way for quantitative investigation of motives for purchasing using deal sites.

  • Název v anglickém jazyce

    Validation of Theory of Consumption Values Scales for Deal Sites

  • Popis výsledku anglicky

    Deal sites became a widely used artefact. But there is still only a limited number of papers investigating their adoption and use. Most of the research published on the topic is qualitative. It is typical for an early stage of investigation of any new artefact. The Theory of Consumption Values explains purchase behavior. The aim of this paper is to validate scales for the Theory of Consumption Values for deal sites. This should pave a way for quantitative investigation of motives for purchasing using deal sites.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AE - Řízení, správa a administrativa

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2016

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    IDIMT-2016: Information Technology, Society and Economy Strategic Cross-Influences : 24th Interdisciplinary Information Management Talks

  • ISBN

    978-3-99033-869-8

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    6

  • Strana od-do

    177-182

  • Název nakladatele

    Trauner Verlag + Buchservice GmbH

  • Místo vydání

    Linz

  • Místo konání akce

    Poděbrady

  • Datum konání akce

    7. 9. 2016

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku

    000387756100020