Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Physiological response to plus and minus Gz load changes

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61382981%3A_____%2F02%3AULZHA003" target="_blank" >RIV/61382981:_____/02:ULZHA003 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Physiological response to plus and minus Gz load changes

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Some types of modern aircraft are equipped with a low flight's system. A new quality of the flight load is represented especially by plus and minus Gz forces changing. The tolerance to this load cannot be simply derived from the level of relax plus Gz tolerance. Czech Air Force air-fleet is armed with new light subsonic combat aircraft L-159 ALCA that will be equipped with this system. Measurement in real flights was selected in order to evaluate physiological response to the plus and minus Gz load. Theflight was defined as a sinusoidal trajectory. Plus-minus Gz acceleration alternated during the flight at range from minus 1.5 Gz to plus 3.5 Gz. Each pilot was exposed to 15 cycles of repetition with periods approximately 16 seconds. Continuous blood pressure was measured by the Portapres device and heart rate and other physiological signals by the cockpit physiological system.

  • Název v anglickém jazyce

    Physiological response to plus and minus Gz load changes

  • Popis výsledku anglicky

    Some types of modern aircraft are equipped with a low flight's system. A new quality of the flight load is represented especially by plus and minus Gz forces changing. The tolerance to this load cannot be simply derived from the level of relax plus Gz tolerance. Czech Air Force air-fleet is armed with new light subsonic combat aircraft L-159 ALCA that will be equipped with this system. Measurement in real flights was selected in order to evaluate physiological response to the plus and minus Gz load. Theflight was defined as a sinusoidal trajectory. Plus-minus Gz acceleration alternated during the flight at range from minus 1.5 Gz to plus 3.5 Gz. Each pilot was exposed to 15 cycles of repetition with periods approximately 16 seconds. Continuous blood pressure was measured by the Portapres device and heart rate and other physiological signals by the cockpit physiological system.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    FP - Ostatní lékařské obory

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2002

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Sborník konference Aktuální problémy leteckého lékařství

  • ISBN

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    3

  • Strana od-do

    63-65

  • Název nakladatele

    Ústav leteckého zdravotnictví, Praha

  • Místo vydání

    Praha

  • Místo konání akce

    Komorní Hrádek

  • Datum konání akce

    7. 5. 2002

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    CST - Celostátní akce

  • Kód UT WoS článku