Developments in Market Research.
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61384399%3A31120%2F03%3A00015478" target="_blank" >RIV/61384399:31120/03:00015478 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Developments in Market Research.
Popis výsledku v původním jazyce
Basic themes in document: marketing research; quantitative and qualitative methods; research agency; market research. ? » Ô × Ů Ý ă ĺ [
Název v anglickém jazyce
Developments in Market Research.
Popis výsledku anglicky
Basic themes in document: marketing research; quantitative and qualitative methods; research agency; market research. ? » Ô × Ů Ý ă ĺ [
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AH - Ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/GA402%2F02%2F1546" target="_blank" >GA402/02/1546: Připravenost českých podnikatelských subjektů na vstup do EU</a><br>
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2003
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Czech Business and Trade
ISSN
1211-2208
e-ISSN
—
Svazek periodika
8
Číslo periodika v rámci svazku
1-2
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
1
Strana od-do
46-46
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—