Plánování strategií komunikace: přesvědčivé sdělení a přesvědčivý zdroj komunikace
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61384399%3A31120%2F06%3A00023414" target="_blank" >RIV/61384399:31120/06:00023414 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Plánování strategií komunikace: přesvědčivé sdělení a přesvědčivý zdroj komunikace
Popis výsledku v původním jazyce
Hlavní témata dokumentu: přesvědčivé sdělení (centrální a periferní způsob zpracování, teorie, kognitivní reakce, atraktivní komunikátor, kredibilní komunikátor); přesvědčivý zdroj komunikace
Název v anglickém jazyce
Communication Strategies Planning: Persuasive Message and Source
Popis výsledku anglicky
Basic themes of document: persuasive message; persuasive source of communication
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AH - Ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/GA402%2F05%2F2643" target="_blank" >GA402/05/2643: Mezinárodní konkurenceschopnost českých podniků po vstupu do EU</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2006
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Konkurenceschopnost českých a slovenských podniků v podmínkách rozšířené EU
ISBN
80-245-1056-1
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
10
Strana od-do
99-108
Název nakladatele
Nakladatelství Oeconomica
Místo vydání
Praha
Místo konání akce
Praha
Datum konání akce
2. 6. 2006
Typ akce podle státní příslušnosti
WRD - Celosvětová akce
Kód UT WoS článku
—