The Elaboration Likelihood Model and its Application in Marketing Communication
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61384399%3A31130%2F10%3A00035025" target="_blank" >RIV/61384399:31130/10:00035025 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
The Elaboration Likelihood Model and its Application in Marketing Communication
Popis výsledku v původním jazyce
Main topics of the document: Elaboration Likelihood Model; central and peripheral routes of persuasion; persuasion theory
Název v anglickém jazyce
The Elaboration Likelihood Model and its Application in Marketing Communication
Popis výsledku anglicky
Main topics of the document: Elaboration Likelihood Model; central and peripheral routes of persuasion; persuasion theory
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AH - Ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/2E06044" target="_blank" >2E06044: Manažerský audit jako nástroj podpory trvale udržitelného rozvoje malého a středního podnikání</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)<br>Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2010
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Studia commercialia Bratislavensia
ISSN
1337-7493
e-ISSN
—
Svazek periodika
3
Číslo periodika v rámci svazku
9
Stát vydavatele periodika
SK - Slovenská republika
Počet stran výsledku
8
Strana od-do
—
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—