Definice reklamy skrývá hrobku legality, Část II. - Co je to reklama a jaký je rozdíl mezi reklamou a informací
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61384399%3A31120%2F11%3A00036885" target="_blank" >RIV/61384399:31120/11:00036885 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Definice reklamy skrývá hrobku legality, Část II. - Co je to reklama a jaký je rozdíl mezi reklamou a informací
Popis výsledku v původním jazyce
Hlavní témata dokumentu: reklama; definice; regulace; právní rámec; legislativa; marketing; etika reklamy; informace
Název v anglickém jazyce
The definition of advertising hides the tomb of legality, Part II. - What is advertising and what is the difference between advertising and information
Popis výsledku anglicky
Basic themes of document: advertising; definition; regulation; legal framework; legislation; marketing; advertising ethics; risks; impact; information; communication
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AG - Právní vědy
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2011
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Právo
ISSN
1802-9116
e-ISSN
—
Svazek periodika
—
Číslo periodika v rámci svazku
1
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
16
Strana od-do
19-34
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—