International Marketing. Theory, Practices and New Trends
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61384399%3A31120%2F16%3A00049261" target="_blank" >RIV/61384399:31120/16:00049261 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
International Marketing. Theory, Practices and New Trends
Popis výsledku v původním jazyce
Main topics of the document: international marketing; international business strategy; theory of internationalization; strategic planning; growth strategy; market entry strategy
Název v anglickém jazyce
International Marketing. Theory, Practices and New Trends
Popis výsledku anglicky
Main topics of the document: international marketing; international business strategy; theory of internationalization; strategic planning; growth strategy; market entry strategy
Klasifikace
Druh
B - Odborná kniha
CEP obor
AE - Řízení, správa a administrativa
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2016
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
ISBN
978-80-245-2152-7
Počet stran knihy
246
Název nakladatele
Oeconomica Publishing House
Místo vydání
Prague
Kód UT WoS knihy
—