Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

International Marketing. Theory, Practices and New Trends

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61384399%3A31120%2F16%3A00049261" target="_blank" >RIV/61384399:31120/16:00049261 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    International Marketing. Theory, Practices and New Trends

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Main topics of the document: international marketing; international business strategy; theory of internationalization; strategic planning; growth strategy; market entry strategy

  • Název v anglickém jazyce

    International Marketing. Theory, Practices and New Trends

  • Popis výsledku anglicky

    Main topics of the document: international marketing; international business strategy; theory of internationalization; strategic planning; growth strategy; market entry strategy

Klasifikace

  • Druh

    B - Odborná kniha

  • CEP obor

    AE - Řízení, správa a administrativa

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2016

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • ISBN

    978-80-245-2152-7

  • Počet stran knihy

    246

  • Název nakladatele

    Oeconomica Publishing House

  • Místo vydání

    Prague

  • Kód UT WoS knihy