Dlouhodobé trendy ve vývoji obsahu učebnic zeměpisu pro gymnázia
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61384399%3A31130%2F09%3A00035237" target="_blank" >RIV/61384399:31130/09:00035237 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Dlouhodobé trendy ve vývoji obsahu učebnic zeměpisu pro gymnázia
Popis výsledku v původním jazyce
Hlavní témata dokumentu: Pedagogický výzkum; fyzická geografie; učebnice geografie; informační hustota
Název v anglickém jazyce
Long-Term Trends in the Development of Textbooks Geography for Grammar School
Popis výsledku anglicky
Basic themes of document: Educational research; physical geography; geography textbooks; information density
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2009
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
e-PEDAGOGIUM
ISSN
1213-7758
e-ISSN
—
Svazek periodika
—
Číslo periodika v rámci svazku
5
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
19
Strana od-do
—
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—