Použití marketingového mixu s ohledem na specifičnost prostředí farmaceutického průmyslu ("6P")
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61384399%3A31130%2F12%3A00040824" target="_blank" >RIV/61384399:31130/12:00040824 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Použití marketingového mixu s ohledem na specifičnost prostředí farmaceutického průmyslu ("6P")
Popis výsledku v původním jazyce
Hlavní témata dokumentu: marketingový mix; marketingová komunikace; farmaceutický průmysl; marketingová strategie
Název v anglickém jazyce
Application of marketing mix with respect to specificity of pharmaceutical industry environment (6P)
Popis výsledku anglicky
Basic themes of document: marketing mix; marketing communication; pharmaceutical industry; marketing strategy
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AH - Ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2012
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Aktuální výzvy marketingu a jejich uplatnění v praxi
ISBN
978-80-7431-090-4
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
9
Strana od-do
"nestrankovano"
Název nakladatele
Professional Publishing
Místo vydání
Praha
Místo konání akce
Praha
Datum konání akce
14. 6. 2012
Typ akce podle státní příslušnosti
WRD - Celosvětová akce
Kód UT WoS článku
—