Future influencers from a sales, marketing and management perspective
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61384399%3A31130%2F18%3A00052824" target="_blank" >RIV/61384399:31130/18:00052824 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="https://msed.vse.cz/msed_2018/sbornik/toc.html" target="_blank" >https://msed.vse.cz/msed_2018/sbornik/toc.html</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Future influencers from a sales, marketing and management perspective
Popis výsledku v původním jazyce
Main topics of the document: marketing; Word of Mouth; relationship marketing; influencer; trend
Název v anglickém jazyce
Future influencers from a sales, marketing and management perspective
Popis výsledku anglicky
Main topics of the document: marketing; Word of Mouth; relationship marketing; influencer; trend
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
—
OECD FORD obor
50602 - Public administration
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2018
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
The 12th International Days of Statistics and Economics Conference Proceedings
ISBN
978-80-87990-14-8
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
10
Strana od-do
1526-1535
Název nakladatele
Libuše Macáková, Melandrium
Místo vydání
Slaný
Místo konání akce
Praha
Datum konání akce
6. 9. 2018
Typ akce podle státní příslušnosti
WRD - Celosvětová akce
Kód UT WoS článku
000455809400151