Agility in marketing: A bibliometric analysis
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61384399%3A31130%2F23%3A00059190" target="_blank" >RIV/61384399:31130/23:00059190 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="https://journals.vilniustech.lt/index.php/BTP/article/view/17090/11690" target="_blank" >https://journals.vilniustech.lt/index.php/BTP/article/view/17090/11690</a>
DOI - Digital Object Identifier
<a href="http://dx.doi.org/10.3846/btp.2023.17090" target="_blank" >10.3846/btp.2023.17090</a>
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Agility in marketing: A bibliometric analysis
Popis výsledku v původním jazyce
Main topics of the document: organizational culture; organizational change; organizational development; marketing; organizational agility; marketing agility; supply chain agility; bibliometric analysis; network analysis
Název v anglickém jazyce
Agility in marketing: A bibliometric analysis
Popis výsledku anglicky
Main topics of the document: organizational culture; organizational change; organizational development; marketing; organizational agility; marketing agility; supply chain agility; bibliometric analysis; network analysis
Klasifikace
Druh
J<sub>SC</sub> - Článek v periodiku v databázi SCOPUS
CEP obor
—
OECD FORD obor
50204 - Business and management
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2023
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Business:Theory and Practice
ISSN
1648-0627
e-ISSN
1822-4202
Svazek periodika
24
Číslo periodika v rámci svazku
1
Stát vydavatele periodika
LT - Litevská republika
Počet stran výsledku
10
Strana od-do
173-182
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
2-s2.0-85159121307