Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

The interplay of marketing performance measurement and market orientation leading to high business performance in manufacturing SMEs

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61384399%3A31130%2F24%3A00058345" target="_blank" >RIV/61384399:31130/24:00058345 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://www.tandfonline.com/doi/full/10.1080/0965254X.2022.2129746" target="_blank" >https://www.tandfonline.com/doi/full/10.1080/0965254X.2022.2129746</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.1080/0965254X.2022.2129746" target="_blank" >10.1080/0965254X.2022.2129746</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    The interplay of marketing performance measurement and market orientation leading to high business performance in manufacturing SMEs

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Main topics of the document: marketing performance measurement; market orientation; SMEs; business performance; MPM; MO

  • Název v anglickém jazyce

    The interplay of marketing performance measurement and market orientation leading to high business performance in manufacturing SMEs

  • Popis výsledku anglicky

    Main topics of the document: marketing performance measurement; market orientation; SMEs; business performance; MPM; MO

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>SC</sub> - Článek v periodiku v databázi SCOPUS

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50204 - Business and management

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2024

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Journal of Strategic Marketing

  • ISSN

    0965-254X

  • e-ISSN

    1466-4488

  • Svazek periodika

    32

  • Číslo periodika v rámci svazku

    1

  • Stát vydavatele periodika

    GB - Spojené království Velké Británie a Severního Irska

  • Počet stran výsledku

    15

  • Strana od-do

    34-48

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus

    2-s2.0-85141637982