Marketingová data jako informační potřeba firmy
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61384399%3A31140%2F06%3A00025239" target="_blank" >RIV/61384399:31140/06:00025239 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Marketingová data jako informační potřeba firmy
Popis výsledku v původním jazyce
Hlavní témata dokumentu: marketingová data; marketingový informační systém; marketingový výzkum
Název v anglickém jazyce
Marketing Data as the Information Need of a Company
Popis výsledku anglicky
Basic themes of document: Marketing Data; Marketing Information System; Marketing Research
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AH - Ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/GA402%2F05%2F0502" target="_blank" >GA402/05/0502: Teorie systémové dynamiky a tržní struktury</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2006
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Systémové Přístupy 2006
ISBN
80-245-1153-3
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
15
Strana od-do
197-211
Název nakladatele
Oeconomica
Místo vydání
Praha
Místo konání akce
Praha
Datum konání akce
6. 12. 2006
Typ akce podle státní příslušnosti
WRD - Celosvětová akce
Kód UT WoS článku
—