Assessing the impact of affiliate marketing on e-commerce performance: a time series analysis
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61384399%3A31140%2F24%3A00060485" target="_blank" >RIV/61384399:31140/24:00060485 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="https://rev-inv-ope.pantheonsorbonne.fr/sites/default/files/inline-files/45524-08_1.pdf" target="_blank" >https://rev-inv-ope.pantheonsorbonne.fr/sites/default/files/inline-files/45524-08_1.pdf</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Assessing the impact of affiliate marketing on e-commerce performance: a time series analysis
Popis výsledku v původním jazyce
Main topics of the document: Fourier Transformation; smoothing splines; finite distributed lag; affiliate marketing; data-driven marketing
Název v anglickém jazyce
Assessing the impact of affiliate marketing on e-commerce performance: a time series analysis
Popis výsledku anglicky
Main topics of the document: Fourier Transformation; smoothing splines; finite distributed lag; affiliate marketing; data-driven marketing
Klasifikace
Druh
J<sub>SC</sub> - Článek v periodiku v databázi SCOPUS
CEP obor
—
OECD FORD obor
10103 - Statistics and probability
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2024
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Revista investigación operacional
ISSN
0257-4306
e-ISSN
2224-5405
Svazek periodika
45
Číslo periodika v rámci svazku
5
Stát vydavatele periodika
CU - Kubánská republika
Počet stran výsledku
17
Strana od-do
711-727
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
2-s2.0-85207018829