Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

The Impact of Modern Communication Marketing Tools to Increase the Innovativeness of Business

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61384399%3A31150%2F21%3A00057492" target="_blank" >RIV/61384399:31150/21:00057492 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://mmi.fem.sumdu.edu.ua/sites/default/files/538-2021-10_Krchova%20et%20al.pdf" target="_blank" >https://mmi.fem.sumdu.edu.ua/sites/default/files/538-2021-10_Krchova%20et%20al.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.21272/mmi.2021.3-10" target="_blank" >10.21272/mmi.2021.3-10</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    The Impact of Modern Communication Marketing Tools to Increase the Innovativeness of Business

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Main topics of the document: marketing communication; internalization; SME; traditional marketing; modern marketing; online marketing

  • Název v anglickém jazyce

    The Impact of Modern Communication Marketing Tools to Increase the Innovativeness of Business

  • Popis výsledku anglicky

    Main topics of the document: marketing communication; internalization; SME; traditional marketing; modern marketing; online marketing

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50201 - Economic Theory

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2021

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Marketing and Management of Innovations

  • ISSN

    2218-4511

  • e-ISSN

    2227-6718

  • Svazek periodika

  • Číslo periodika v rámci svazku

    3

  • Stát vydavatele periodika

    UA - Ukrajina

  • Počet stran výsledku

    10

  • Strana od-do

    117-126

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus