The Impact of Modern Communication Marketing Tools to Increase the Innovativeness of Business
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61384399%3A31150%2F21%3A00057492" target="_blank" >RIV/61384399:31150/21:00057492 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="https://mmi.fem.sumdu.edu.ua/sites/default/files/538-2021-10_Krchova%20et%20al.pdf" target="_blank" >https://mmi.fem.sumdu.edu.ua/sites/default/files/538-2021-10_Krchova%20et%20al.pdf</a>
DOI - Digital Object Identifier
<a href="http://dx.doi.org/10.21272/mmi.2021.3-10" target="_blank" >10.21272/mmi.2021.3-10</a>
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
The Impact of Modern Communication Marketing Tools to Increase the Innovativeness of Business
Popis výsledku v původním jazyce
Main topics of the document: marketing communication; internalization; SME; traditional marketing; modern marketing; online marketing
Název v anglickém jazyce
The Impact of Modern Communication Marketing Tools to Increase the Innovativeness of Business
Popis výsledku anglicky
Main topics of the document: marketing communication; internalization; SME; traditional marketing; modern marketing; online marketing
Klasifikace
Druh
J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích
CEP obor
—
OECD FORD obor
50201 - Economic Theory
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2021
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Marketing and Management of Innovations
ISSN
2218-4511
e-ISSN
2227-6718
Svazek periodika
—
Číslo periodika v rámci svazku
3
Stát vydavatele periodika
UA - Ukrajina
Počet stran výsledku
10
Strana od-do
117-126
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—