Super Bowl jako marketingová příležitost aneb platit, nebo neplatit 2,5 milionu korun za sekundu reklamy?
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61384399%3A31160%2F14%3A00044174" target="_blank" >RIV/61384399:31160/14:00044174 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Super Bowl jako marketingová příležitost aneb platit, nebo neplatit 2,5 milionu korun za sekundu reklamy?
Popis výsledku v původním jazyce
Hlavní témata dokumentu: reklama; Super Bowl; CPM; efektivnost reklamy; marketingové náklady; ekonomický kontext; sportovní akce
Název v anglickém jazyce
Super Bowl as a Marketing Opportunity - Pay or not to Pay 2,5 million CZK for one second of an Advertisement?
Popis výsledku anglicky
Basic themes of document: advertising; Super Bowl; CPM; effectiveness of advertising; marketing costs; economic context; sport mega events
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AE - Řízení, správa a administrativa
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2014
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Marketing & komunikace
ISSN
1211-5622
e-ISSN
—
Svazek periodika
XXIV
Číslo periodika v rámci svazku
1
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
2
Strana od-do
19-20
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—