TV Advertising Reach: Model for Effective Scheduling
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61384399%3A31160%2F19%3A00054280" target="_blank" >RIV/61384399:31160/19:00054280 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="http://dx.doi.org/10.1007/978-3-658-24878-9_17" target="_blank" >http://dx.doi.org/10.1007/978-3-658-24878-9_17</a>
DOI - Digital Object Identifier
<a href="http://dx.doi.org/10.1007/978-3-658-24878-9_17" target="_blank" >10.1007/978-3-658-24878-9_17</a>
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
TV Advertising Reach: Model for Effective Scheduling
Popis výsledku v původním jazyce
Main topics of the document: advertising management; advertising exposure; TV commercials; artificial neural network
Název v anglickém jazyce
TV Advertising Reach: Model for Effective Scheduling
Popis výsledku anglicky
Main topics of the document: advertising management; advertising exposure; TV commercials; artificial neural network
Klasifikace
Druh
C - Kapitola v odborné knize
CEP obor
—
OECD FORD obor
50602 - Public administration
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2019
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název knihy nebo sborníku
Advances in Advertising Research X: Multiple Touchpoints in Brand Communication
ISBN
978-3-658-24877-2
Počet stran výsledku
14
Strana od-do
215-228
Počet stran knihy
240
Název nakladatele
Gabler Verlag
Místo vydání
Wiesbaden
Kód UT WoS kapitoly
—