Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Investigating the Effect of Advertising Irritation on Digital Advertising Effectiveness: A Moderated Mediation Model

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61384399%3A31160%2F22%3A00057867" target="_blank" >RIV/61384399:31160/22:00057867 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://www.sciencedirect.com/science/article/abs/pii/S0040162522002578?via%3Dihub" target="_blank" >https://www.sciencedirect.com/science/article/abs/pii/S0040162522002578?via%3Dihub</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.1016/j.techfore.2022.121731" target="_blank" >10.1016/j.techfore.2022.121731</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Investigating the Effect of Advertising Irritation on Digital Advertising Effectiveness: A Moderated Mediation Model

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Main topics of the document: advertising irritation; advertising value; moderated mediation; necessary condition analysis (NCA); partial least squares structural equation modeling (PLS-SEM); purchase intention

  • Název v anglickém jazyce

    Investigating the Effect of Advertising Irritation on Digital Advertising Effectiveness: A Moderated Mediation Model

  • Popis výsledku anglicky

    Main topics of the document: advertising irritation; advertising value; moderated mediation; necessary condition analysis (NCA); partial least squares structural equation modeling (PLS-SEM); purchase intention

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>imp</sub> - Článek v periodiku v databázi Web of Science

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50204 - Business and management

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach<br>I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2022

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Technological Forecasting & Social Change

  • ISSN

    0040-1625

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    180

  • Číslo periodika v rámci svazku

    1

  • Stát vydavatele periodika

    US - Spojené státy americké

  • Počet stran výsledku

    16

  • Strana od-do

    "nestrankovano"

  • Kód UT WoS článku

    000800612300001

  • EID výsledku v databázi Scopus

    2-s2.0-85129696767