Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

On an Optimal Advertising Model with Lagged Effect of Advertising

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62690094%3A18450%2F05%3A00002457" target="_blank" >RIV/62690094:18450/05:00002457 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    On an Optimal Advertising Model with Lagged Effect of Advertising

  • Popis výsledku v původním jazyce

    This paper deals with a modification of the Vidale-Wolfe advertising model. The model is enriched by an assumption that the current intensity of sales depends mainly on the past intensity of advertising. Mathematical formulation results in a system of two ordinary differential equations. First we study special case when the intensity of advertising is constant. Then we concentrate on finding an optimal strategy of advertising with regard to a given cost function. For this purpose we use the Pontryagin maximum principle.

  • Název v anglickém jazyce

    On an Optimal Advertising Model with Lagged Effect of Advertising

  • Popis výsledku anglicky

    This paper deals with a modification of the Vidale-Wolfe advertising model. The model is enriched by an assumption that the current intensity of sales depends mainly on the past intensity of advertising. Mathematical formulation results in a system of two ordinary differential equations. First we study special case when the intensity of advertising is constant. Then we concentrate on finding an optimal strategy of advertising with regard to a given cost function. For this purpose we use the Pontryagin maximum principle.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    BB - Aplikovaná statistika, operační výzkum

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2005

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Mathematical methods in economics 2005 : proceedings of the 23rd international conference

  • ISBN

    80-7041-535-5

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    5

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

    Gaudeamus

  • Místo vydání

    Hradec Králové

  • Místo konání akce

    Hradec Králové

  • Datum konání akce

    1. 1. 2005

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku

    000260962400050