Češi a reklama 2014
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28130%2F14%3A43872211" target="_blank" >RIV/70883521:28130/14:43872211 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Češi a reklama 2014
Popis výsledku v původním jazyce
Nejlépe je stále přijímána reklama na místě prodeje, většina populace považuje tento typ reklamy za přiměřený a část populace by dokonce přivítala větší množství, především pokud jde o ochutnávky (31 % jich ?chce více?). Reklama na místě prodeje se dlouhodobě jeví jako ?nejperspektivnější? médium, kde jsou lidé reklamou nejméně přesyceni a jsou ochotni přijímat ji v současné intenzitě a v některých případech přivítají i její zvýšení. Skutečnost že většina nákupních rozhodnutí je dělána na místě prodeje,jen podtrhuje důležitost tohoto zjištění. Pokud jde o nadlinková média je největší přesycenost deklarována u komerčních televizí (Nova, Prima) a naopak nejmenší u rozhlasu a novin. Je vidět rozdíl v postojích k hodnocení přiměřenosti reklamy u České televize po jejím omezení. Uváděné přesycení dle výsledků z minulých výzkumů automaticky neznamená, že reklama v daném médiu nemá šanci na zaznamenání, roli hraje mnoho dalších faktorů. Určitý prostor pro další reklamu je kromě té na místech
Název v anglickém jazyce
Czechs and Advertising
Popis výsledku anglicky
The best advertising is still taken at the point of sale, the majority of the population considers this Ad for a reasonable proportion of the population would welcome even greater amount, especially as regards the tasting (31% of them "want more"). Advertising at the point of sale in the long term seems "Most promising" medium, where people are advertising the least cloying and are willing to accept her in the current intensity and in some cases also welcomes its increase. The fact that most Purchasingdecisions are made at the point of sale, only underscores the importance of this finding. Regarding Above the line is the largest media supersaturation declared in commercial television (Nova, Prima), while the smallest in radio and newspaper. One can see the difference in attitudes to assessment adequacy of advertising at Czech Television after its limitations. Reported glut according to results from previous research does not automatically mean that advertising in this medium has no ch
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AJ - Písemnictví, mas–media, audiovize
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2014
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Marketing a komunikace
ISSN
1211-5622
e-ISSN
—
Svazek periodika
2014
Číslo periodika v rámci svazku
1
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
2
Strana od-do
4-5
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—