Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Brand Seduction as a Tool for Brand's Success: Conceptualizing the Term

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61384399%3A31160%2F23%3A00059347" target="_blank" >RIV/61384399:31160/23:00059347 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://msijournal.com/brand-seduction-tool-for-brand-success/" target="_blank" >https://msijournal.com/brand-seduction-tool-for-brand-success/</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.46286/msi.2023.18.2.1" target="_blank" >10.46286/msi.2023.18.2.1</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Brand Seduction as a Tool for Brand's Success: Conceptualizing the Term

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Main topics of the document: seduction; brand; marketing; advertisement; brand recall

  • Název v anglickém jazyce

    Brand Seduction as a Tool for Brand's Success: Conceptualizing the Term

  • Popis výsledku anglicky

    Main topics of the document: seduction; brand; marketing; advertisement; brand recall

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50204 - Business and management

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2023

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Marketing Science & inspirations

  • ISSN

    1338-7944

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    18

  • Číslo periodika v rámci svazku

    2

  • Stát vydavatele periodika

    SK - Slovenská republika

  • Počet stran výsledku

    10

  • Strana od-do

    2-11

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus