Brand Seduction as a Tool for Brand's Success: Conceptualizing the Term
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61384399%3A31160%2F23%3A00059347" target="_blank" >RIV/61384399:31160/23:00059347 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="https://msijournal.com/brand-seduction-tool-for-brand-success/" target="_blank" >https://msijournal.com/brand-seduction-tool-for-brand-success/</a>
DOI - Digital Object Identifier
<a href="http://dx.doi.org/10.46286/msi.2023.18.2.1" target="_blank" >10.46286/msi.2023.18.2.1</a>
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Brand Seduction as a Tool for Brand's Success: Conceptualizing the Term
Popis výsledku v původním jazyce
Main topics of the document: seduction; brand; marketing; advertisement; brand recall
Název v anglickém jazyce
Brand Seduction as a Tool for Brand's Success: Conceptualizing the Term
Popis výsledku anglicky
Main topics of the document: seduction; brand; marketing; advertisement; brand recall
Klasifikace
Druh
J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích
CEP obor
—
OECD FORD obor
50204 - Business and management
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2023
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Marketing Science & inspirations
ISSN
1338-7944
e-ISSN
—
Svazek periodika
18
Číslo periodika v rámci svazku
2
Stát vydavatele periodika
SK - Slovenská republika
Počet stran výsledku
10
Strana od-do
2-11
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—