Influencer-driven loyalty: Understanding the mediating role of customer brand engagement in the relationship between social media influencers and brand loyalty
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61384399%3A31160%2F24%3A00060249" target="_blank" >RIV/61384399:31160/24:00060249 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="https://www.tandfonline.com/doi/full/10.1080/21639159.2024.2308285" target="_blank" >https://www.tandfonline.com/doi/full/10.1080/21639159.2024.2308285</a>
DOI - Digital Object Identifier
<a href="http://dx.doi.org/10.1080/21639159.2024.2308285" target="_blank" >10.1080/21639159.2024.2308285</a>
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Influencer-driven loyalty: Understanding the mediating role of customer brand engagement in the relationship between social media influencers and brand loyalty
Popis výsledku v původním jazyce
Main topics of the document: social media; influencers; non-behavioral customer engagement; loyalty; consumer loyalty
Název v anglickém jazyce
Influencer-driven loyalty: Understanding the mediating role of customer brand engagement in the relationship between social media influencers and brand loyalty
Popis výsledku anglicky
Main topics of the document: social media; influencers; non-behavioral customer engagement; loyalty; consumer loyalty
Klasifikace
Druh
J<sub>imp</sub> - Článek v periodiku v databázi Web of Science
CEP obor
—
OECD FORD obor
50204 - Business and management
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2024
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Journal of Global Scholars of Marketing Science
ISSN
2163-9159
e-ISSN
—
Svazek periodika
34
Číslo periodika v rámci svazku
2
Stát vydavatele periodika
KR - Korejská republika
Počet stran výsledku
24
Strana od-do
207-230
Kód UT WoS článku
001174998000001
EID výsledku v databázi Scopus
2-s2.0-85186867226