Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Teaching evidence-based practice (EBP) in nursing curricula in six European countries—A descriptive study

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17110%2F20%3AA21026B6" target="_blank" >RIV/61988987:17110/20:A21026B6 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://reader.elsevier.com/reader/sd/pii/S0260691720314118?token=DA2AF2ACB10260F96C707E1FA52E1723092F6FDCCA6CB0025235FF3989DDE2C16548E4A0B1BB18E6BE2EE9B79D5FD75B" target="_blank" >https://reader.elsevier.com/reader/sd/pii/S0260691720314118?token=DA2AF2ACB10260F96C707E1FA52E1723092F6FDCCA6CB0025235FF3989DDE2C16548E4A0B1BB18E6BE2EE9B79D5FD75B</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.1016/j.nedt.2020.104561" target="_blank" >10.1016/j.nedt.2020.104561</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Teaching evidence-based practice (EBP) in nursing curricula in six European countries—A descriptive study

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Teaching evidence-based practice (EBP) in nursing education varies among nurse educators and universities. Lack of nurses' knowledge and skills are among the barriers commonly associated with the limited use of EBP in practice.

  • Název v anglickém jazyce

    Teaching evidence-based practice (EBP) in nursing curricula in six European countries—A descriptive study

  • Popis výsledku anglicky

    Teaching evidence-based practice (EBP) in nursing education varies among nurse educators and universities. Lack of nurses' knowledge and skills are among the barriers commonly associated with the limited use of EBP in practice.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>imp</sub> - Článek v periodiku v databázi Web of Science

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    30307 - Nursing

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2020

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    NURSE EDUCATION TODAY

  • ISSN

    0260-6917

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    94

  • Číslo periodika v rámci svazku

    NOV 2020

  • Stát vydavatele periodika

    GB - Spojené království Velké Británie a Severního Irska

  • Počet stran výsledku

    8

  • Strana od-do

  • Kód UT WoS článku

    000576788500001

  • EID výsledku v databázi Scopus