Heterogeneity in the Classroom as a Call for Dialogue
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17250%2F09%3AA1000XBB" target="_blank" >RIV/61988987:17250/09:A1000XBB - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
němčina
Název v původním jazyce
Heterogenität im Klassenzimmer als Herausforderung zum Dialog
Popis výsledku v původním jazyce
Artikel Heterogenität im Klassenzimmer als Herausforderung zum Dialog.
Název v anglickém jazyce
Heterogeneity in the Classroom as a Call for Dialogue
Popis výsledku anglicky
Heterogeneity in the Classroom as a Call for Dialogue. Based on the confrontation of usual concepts of pupils´ heterogeneity with selected philosophical and pedagogical views on pupils´ personality and on education to mutuality the author suggests firstaf all an extension of the heterogeneity concept. Further she puts together an elementary typology of tasks for two didactical approaches utilizing pupils´ heterogeneity in language teaching and in education to mutuality.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2009
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Studia Germanistica
ISSN
1803-408X
e-ISSN
—
Svazek periodika
4
Číslo periodika v rámci svazku
1
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
15
Strana od-do
—
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—