Projektové vyučování jako příležitost k integraci dějepisu s jinými předměty. (Výsledky empirických šetření)
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17250%2F10%3AA13016EU" target="_blank" >RIV/61988987:17250/10:A13016EU - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Projektové vyučování jako příležitost k integraci dějepisu s jinými předměty. (Výsledky empirických šetření)
Popis výsledku v původním jazyce
Příspěvek představuje názory české pedagogické veřejnosti na projektové vyučování a s ním související mezipředmětovou integraci. Vychází jednak z dotazníkového šetření realizovaného v roce 2004/5 na základních školách a gymnáziích Moravskoslezského krajeu vyučujících předmětů vzdělávací oblasti Člověk a společnost, jednak z analýzy jedné položky ?Výzkumu aktuální podoby výuky dějepisu na základních a středních školách?, uskutečněného v roce 2005/6 u souboru respondentů z celé ČR. Výzkum prokázal, že čtvrtina dotázaných již tuto metodu ve svém předmětu zařadila.
Název v anglickém jazyce
Project teaching as an opportunity to integrate history with other objects (Results of empirical investigation)
Popis výsledku anglicky
Post a public opinion of the Czech educational project for teaching and related cross-curricular integration. Based both on survey realized in 2004/5 in primary and secondary schools with teachers MSR subjects educational area Man and Society, and from the analysis of a single item "Research current form of history teaching in primary and secondary schools", made in 2005 / 6 for the sample of respondents from the entire country. Research has shown that a quarter of respondents have already implemented this method in their subject included.
Klasifikace
Druh
C - Kapitola v odborné knize
CEP obor
AB - Dějiny
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2010
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název knihy nebo sborníku
Dějepisné výzvy mezioborovým vztahům : (stupínek, jeviště, plátno)
ISBN
978-80-7414-257-4
Počet stran výsledku
11
Strana od-do
56-66
Počet stran knihy
300
Název nakladatele
Ústí nad Labem : Filozofická fakulta Univerzity Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem
Místo vydání
Ústí nad Labem
Kód UT WoS kapitoly
—