Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Projektové vyučování jako příležitost k integraci dějepisu s jinými předměty. (Výsledky empirických šetření)

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17250%2F10%3AA13016EU" target="_blank" >RIV/61988987:17250/10:A13016EU - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Projektové vyučování jako příležitost k integraci dějepisu s jinými předměty. (Výsledky empirických šetření)

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek představuje názory české pedagogické veřejnosti na projektové vyučování a s ním související mezipředmětovou integraci. Vychází jednak z dotazníkového šetření realizovaného v roce 2004/5 na základních školách a gymnáziích Moravskoslezského krajeu vyučujících předmětů vzdělávací oblasti Člověk a společnost, jednak z analýzy jedné položky ?Výzkumu aktuální podoby výuky dějepisu na základních a středních školách?, uskutečněného v roce 2005/6 u souboru respondentů z celé ČR. Výzkum prokázal, že čtvrtina dotázaných již tuto metodu ve svém předmětu zařadila.

  • Název v anglickém jazyce

    Project teaching as an opportunity to integrate history with other objects (Results of empirical investigation)

  • Popis výsledku anglicky

    Post a public opinion of the Czech educational project for teaching and related cross-curricular integration. Based both on survey realized in 2004/5 in primary and secondary schools with teachers MSR subjects educational area Man and Society, and from the analysis of a single item "Research current form of history teaching in primary and secondary schools", made in 2005 / 6 for the sample of respondents from the entire country. Research has shown that a quarter of respondents have already implemented this method in their subject included.

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

    AB - Dějiny

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2010

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    Dějepisné výzvy mezioborovým vztahům : (stupínek, jeviště, plátno)

  • ISBN

    978-80-7414-257-4

  • Počet stran výsledku

    11

  • Strana od-do

    56-66

  • Počet stran knihy

    300

  • Název nakladatele

    Ústí nad Labem : Filozofická fakulta Univerzity Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem

  • Místo vydání

    Ústí nad Labem

  • Kód UT WoS kapitoly