Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Vzdělávání jako podnikání: Role soukromých škol v procesu institucionalizace komerčního školství v Čechách do roku 1918

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17250%2F24%3AA250399L" target="_blank" >RIV/61988987:17250/24:A250399L - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://historiascholastica.com/sites/historiascholastica.com/files/HS/hs2/hs_2-2024_online.pdf" target="_blank" >http://historiascholastica.com/sites/historiascholastica.com/files/HS/hs2/hs_2-2024_online.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.15240/tul/006/2024-2-012" target="_blank" >10.15240/tul/006/2024-2-012</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Vzdělávání jako podnikání: Role soukromých škol v procesu institucionalizace komerčního školství v Čechách do roku 1918

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Studie se věnuje roli soukromých škol v procesu institucionalizace komerčního školství od poloviny 19. století do roku 1918. Zohledňuje kvantitativní vývoj, organizaci a studijní programy. Autor si klade za cíl poukázat na specifika těchto škol a jejich komplikovaný vztah k ostatním komerčním vzdělávacím institucím. Z celozemského hlediska text sestupuje i do úrovně konkrétních škol.

  • Název v anglickém jazyce

    Education as a Business: The Role of Private Schools in the Institutionalization of Commercial Education in Bohemia up to 1918

  • Popis výsledku anglicky

    The study is dedicated to the role of private schools in the process of institutionalization of the commercial education between the half of the 19th century up to 1918. It takes into account the quantitative development, organisation and study programmes. The author aims to highlight the specifics ot these schools and their complicated relationship with other commercial educational institutions. From a nationanwide perspective the text is delving into the level of specific schools.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>SC</sub> - Článek v periodiku v databázi SCOPUS

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    60100 - History and Archaeology

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/GA23-06062S" target="_blank" >GA23-06062S: Modernizace komerčního vzdělávání v Předlitavsku v letech 1848-1918: projevy, trendy, mechanismy</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2024

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Historia Scholastica

  • ISSN

    1804-4913

  • e-ISSN

    2336-680X

  • Svazek periodika

  • Číslo periodika v rámci svazku

    2

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    21

  • Strana od-do

    291-311

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus

    2-s2.0-85215615432